Handelsbetingelser

Nedenstående handelsbetingelser  og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Perlemust.dk. 

Bestilling

Find den ønskede vare 

  1. Klik på ”Læg i indkøbskurv 
  2. Indtast din adresse inkl. dit mobilnr. og emailadresse og accepter forretningsbetingelser 
  3. Bekræft din ordre 
  4. Vælg leveringstype 
  5. Vælg betaling.Betal med dankort, overfør med mobile pay til: 60317 Du modtager automatisk en ordrebekræftelse på mail. 

Priser 

Alle priser på Perlemust.dk ved levering i Danmark er gældende udsalgspriser inkl. 25% dansk moms og angives i danske kroner (DKK) 

Betaling 

Med Visa/Dankort, Mastercard og Mobilepay. 

 Bekræftelse 

Efter afgivet ordre vil du modtage en ordrebekræftelse på email. Når din ordre er afsendt vil du modtage en email med en bekræftelse på at din ordre er afsendt. 

Transport  & Levering

Varerne sendes i Danmark med DAO eller BRING til et posthus eller til din privat adresse. BRING benyttes ved større pakker. Hvis du bor i lejlighed, vælger vi altid at sende pakken til nærmeste pakkeshop da vi desværre mister mange pakker ved levering til lejligheder. 

Sådan fungerer det: 

  1. Du modtager automatisk en mail/sms fra DAO, når din pakke er klar til afhentning. Du modtager ikke en mail fra Post Nord når din pakke er afsendt.
  2. Du afhenter pakken i den valgte pakkeshop, hvis ikke pakken er sendt til din hjemadresse. Husk at medbringe pakkenummer og gyldigt ID.

Track & Trace 

DAO

Alle pakker sendt med DAO eller BRING kan spores via DAO's  hjemmeside. 

Fragtfri levering 

Perlemust.dk tilbyder fragtfri levering ved alle køb over 500  kr. i Danmark. Ved køb under 500 kr. er fragtprisen 35  kr. 

Leveringstid 

Danmark 2-7dage.  I forbindelse med udsalg og ferieperioder, kan der påregnes længere leveringstid. 

Vi leverer til følgende lande: 

Danmark. Vi kan levere til udlandet på forespørgsel. Fragten betales her af modtager.  

Returnering & tilbagebetaling

Perlemust.dk yder 14 dages fortrydelsesret til forbrugere, gældende fra den dag du modtager dine varer. Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen.  Husk at vedlægge ordrebekræftelsen. Du skal inden varen  sendes retur  sende en mail til info@perlemust.dk, og informere os om, at du ønsker at returnere din vare.  Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked. 

Bytte

Ønsker du at bytte en vare skal du returnere varen og lave en ny ordre via webshoppen. Når vi modtager returvaren overføres pengene til din konto. Husk at vedlægge ordrebekræftelsen. 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.  Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. 

Vigtigt: 

  • Varerne skal returneres med originale mærker mm. Hvis du vil være sikker på at kunne modtage det fulde beløb retur. 
  • Husk at vedlægge ordrebekræftelsen, som du har modtaget på mail, i returpakken. 

Varen sendes til: 

Perlemust 

Jane Livoni

Hobrovej 39 

9000 Aalborg

VIGTIGT!  Retur, bytte og reklamationer,  SKAL sendes til vores fysiske adresse Hobrovej 39, 9000 Aalborg og må  IKKE  sendes til en pakkeshop eller lignende. 

Reklamationsret 

Når du handler på PerleMust.dk har du 24 måneders reklamationsret på alle smykker  udefra, om der er tale om  en produktionsfejl eller  slitage  af  produktet. Ved reklamation reparerer vi smykket eller ombytter til et nyt. Ved indlevering af reklamation skal din kvittering for køb af produktet altid fremvises. 

Hvad er en produktionsfejl?

Produktionsfejl dækker over fejl på ex. en ædelsten, tasken eller dit cashmere produkt, eller at elastikket på dit smykke  springer en af de første gange du tager armbåndet på.  Indenfor reklamationsperioden dækker vi alle produktionsfejl. 

Hvad dækker slitage over?

Slitage betyder, at produktet har været brugt over længere tid. Slitage er ikke omfattet af reklamationsretten. Skader der er opstået som følge af forkert brug eller mishandling af produktet er heller ikke dækket af reklamationsretten. Smykker der er overfladebehandlet (fx. forgyldte eller sort rhodinerede smykker) vil med tiden blive slidt. Det betyder, at belægningen vil slides af, jo mere du bruger smykket. Dette betragtes som slitage og er ikke dækket af reklamationsretten. Elastikken vil ved  meget brug også blive slidt, hvilket ikke er en reklamation. 

Du er selv ansvarlig for at varen når frem til PerleMust. 

Kvittering eller ordrebekræftelse  skal  vedlægges varen ved reklamation. 

Klager 

Hvis du vil klage over dit køb, skal du skrive en mail til perlemust@gmail.com. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive klage til Forbrugerklagenævnet, såfremt betingelserne herfor er opfyldt, se www.kfst.dk. 

 Du handler med: 

PerleMust 

Hobrovej 39 

9000 Aalborg

Denne side bruger cookies til at målrette og forbedre brugeroplevelsen. Siden følger gældende GDPR regler for at sikre privatfølsomme oplysninger. Du bedes acceptere brugen af cookies inden du bruger hjemmesiden.
Tak! Du er nu tilmeldt vores nyhedsbrev